full service

Vanzelfsprekend kunt u bij ons terecht voor volledige dienstverlening bij de verkoop van uw woning. We regelen dan het gehele verkoopproces voor u, van het eerste kennismakingsgesprek tot de overdracht bij de notaris. Ook daarna blijven wij voor u klaarstaan.

Daarnaast bieden we ook een aantal deeldiensten voor wie graag zelf een deel van de verkoop op zich neemt, maar toch de ondersteuning ven een vakman wil.  

Wat mag u van ons verwachten:

Pakket 1 (full service)

  • We komen bij u om de woning te bekijken, geven u aan wat een reële vraagprijs is en nemen met u de opdracht tot dienstverlening door.
  • Nadat we overeengekomen zijn dat de verkoop door kan gaan, maken we een afspraak met u om foto's te maken. We doen dit in eigen beheer, wel zo makkelijk, moet er dan wat aangepast, dan is dat zo geregeld. Ook maken we de aanbiedingstekst klaar en gaan we op zoek naar alle belangrijke gegevens m.b.t. uw woning. Zo vragen wij informatie op bij de gemeente, bij het kadaster en raadplegen we de historie met betrekking tot de verkopen in de buurt waar u woont om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen. Ook beoordelen wij of het zinvol is een bouwkundige keuring van uw woning te laten maken. Meestal is dit niet nodig en zo bespaart u weer kosten.
  • Nadat alles is goedgekeurd door u gaan we de verkoop in gang zetten door het maken van presentaties (brochures en flyers), melden we uw woning aan in het uitwisselingssyteem van de NVM, wordt uw woning online aangemeld voor www.funda.nl en voor onze eigen site. 
  • U krijgt van ons een inlogcode om uw digitale dossier te kunnen inzien. Wij gebruiken dit dossier om alles wat relevant is voor de verkoop van uw woning te vermelden, zodat u optimaal op de hoogte bent van alles wat er rondom de verkoop van uw woning speelt.
  • In overleg met u presenteren wij uw woning in weekblad de Toren en wanneer u dit wilt in andere kranten, magazines enz.
  • De bezichtigingen begeleiden wij voor u. U hoeft hier niets aan te doen. Wij houden u op de hoogte van de reacties.
  • Wanneer er een bod komt zullen wij u adviseren wat te doen. De makelaar heeft door zijn ruime kennis van de markt meestal meteen door wanneer een koper serieus is of wanneer iemand  alleen maar op zoek is naar een koopje.
  • Het onderhandelen gebeurt dus vanzelfsprekend in overleg met u met daarbij het nodige advies van ons.
  • Het opmaken van de koopakte regelen wij voor u, evenals de administratieve verwerking naar de notaris. Ook de tijdsbewaking voor wat betreft het aflopen van ontbindende voorwaarden ligt bij ons. Wij zullen u adviseren waar nodig.
  • Bij de juridische overdracht bij de notaris zijn wij aanwezig en voor die tijd zullen wij samen met u en de koper een laatste inspectie doen van de woning.
  • Wanneer u bij de notaris vandaan komt en alles is geregeld loopt ons contact niet ten einde. Wij blijven u graag van advies dienen. Ook met het oog op hypotheken en verzekeringen.

Ons tarief voor full service ligt tussen 1,50% en 1,65% van de verkoopprijs van uw woning

Wij letten bij een lager tarief vooral op de kosten die wij moeten maken. Een object met een scherpe vraagprijs verkoopt veel sneller en vraagt derhalve minder inspanning van onze zijde. In zo'n geval kan ons verkooptarief scherper liggen.

Voor degenen die graag zelf willen meedenken en -doen in het verkoopproces bieden wij een tweetal deeldiensten.

Meer weten? Bel 0523 270427 of stuur een mailtje om een afspraak te maken. We komen graag bij u langs!

 

 

Daar wil ik zaken doen!
NVM
Funda
 
2014-goed-koopjaar
NVM
Funda
 

Bel voor vragen

0523 270427

Danes Makelaardij   -  0523 270427  -  of mail

Lage Gaardenstraat 98, 7772 CN Hardenberg

verkoop

Makelen

Een prachtig vak!

Lees meer
aankoop taxatie hypotheek

Luchtkasteel of droomhuis?

De makelaar maakt het verschil!

Lees meer
hypotheek-1

Taxatie nodig?

Met een goed taxatierapport klopt de puzzel!

Lees meer
verzekeren

Beheren?

Daarvoor zoek je  een vakman!

Lees meer